lørdag den 19. november 2011

Gammelt indlæg på ny blog

Dette indlæg er hentet fra min gamle blog, da jeg ikke synes I skal snydes for den famøse Ko-Kage ;)

Min kusine Gitte: "Hej Co-zine, gider du bage kage til Kajas barnedåb?" Jeg: "Hej Ko-zine, ja det vil jeg vildt gerne, det ville være hygge, noget bestemt I kunne tænke jer?" Gitte: "Næh, du har HELT frie tøjler, men jeg kan godt lide chokolade."

Barnedåben var i februar 2011, der skulle være kage nok til 64 pers. Jeg bagte derfor en stor lagkage med tobleronecreme og hindbær-asti-mousse med mørk hakket chokolade, som jeg selvfølgelig har glemt at tage billede af... Men... Den kage det hele handler om i Ko-zine og Co-zine sammenhæng (noget vi begyndte at kalde hinanden i teenageårene) har jeg mange billeder af. Et udvalg kommer her:
Babyko til Ko-zines datter
Med små søde bier på

Koen er lavet af to mud-cakes med hindbær-asti-mousse med hakket mørk toblerone og pyntet med MMF. Græsset er  RI.
Alle var tilfredse med kagerne ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar