søndag den 20. november 2011

Svigerfar 60 år = golfkager

Min svigerfar er lige fyldt 60 år, det blev fejret med surprisefest :)
Alle børn og svigerbørn havde på forhånd modtaget opgaver i dagens anledning, og min opgave var, at stå for kagerne til festen.

Min mand kender naturligvis sin far godt, og har derfor valgt hvilken kage det skulle være og hvilket fyld der skulle i. Valget faldt på en mudcake med nougatcreme og jordbærmousse med hakket mørk chokolade.

Da golf er en af svigers hobbyer ville jeg begive mig ud i en golfkage. Jeg søgte informationer og inspiration i massevis inden jeg gik i gang, og her er det færdige resultat:





De små golfboldcookies er citronsmåkager.

Der var ALT for meget kage!! Jeg synes ellers det så fint ud, men jeg har det også med at overdrive en del når vi snakker portioner.
Den store kage måler 30 cm. x 40 cm. og så var den 15 cm høj. Status: Det er kage til mange flere end 60! Til gengæld var der mange der kunne få rester med hjem, og det falder altid i god jord :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar