lørdag den 19. november 2011

Hindbærsnitter

Jeg har altid været meget glad for hindbærsnitter. Derfor hoppede jeg direkte ind på dr's hjemmeside, efter at have set Mette Blomsterberg lave netop disse kager i et afsnit af Det Søde Liv. Opskriften skulle printes og jeg skulle bage!

Resultatet blev himmelsk! Den opskrift er simpelthen bare genial.
Jeg har haft hindbærsnitter med på arbejde et par gange og ALLE elsker dem.


En dag gik vi til bageren og købte hindbærsnitter til et møde og blev svært skuffede over dem. Status: Jeg køber i hvert fald ALDRIG hindbærsnitter hos bageren så længe jeg ved, at min (læs: Mette Blomsterbergs) opskrift er meget bedre :)
En stang klar til udskæring


Lækkerier klar til servering


Skulle der sidde en enkelt derude, som er blevet inspireret til selv at prøve opskriften af, kan den ses her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar