tirsdag den 13. september 2011

Mine første pyntede småkager

Efter at have siddet og fået inspiration fra diverse kageblogs, besluttede jeg mig for, at kaste mig ud i småkagebagning og efterfølgende pyntning. De småkager jeg har set andre lave er dødflotte, og det vil jeg også gerne kunne ;)
Til mine første kager, har jeg tyvstjålet en idé (og mønstre) fra et andet sted på nettet, fordi de er vildt sjove.... Min mand var enig, da han så hvad jeg havde lavet: 

Undertøjskager. Helt sikkert noget jeg skal lave mere af
 De resterende kager blev mest brugt til leg med icing, men festlige, det er de da:

Jeg havde undertøjskagerne med på arbejde, hvor de blev godt modtaget (og spist).
Resten blev herhjemme og blev serveret til uventede gæster :)

Det var mit småkageprojekt. Det er jo super nemt at lave og med øvelse, kan de jo kun blive mere avanceret. Glæder mig til at lave endnu flere i fremtiden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar