tirsdag den 13. september 2011

Sommerfest med griller

Min mand og jeg har for nyligt holdt en større grillfest i vores have. Jeg kunne ikke dy mig for, at lave en kage til lejligheden, og besluttede derfor, at lave en kage, som skulle ligne en bøf. Det skulle jo passe med temaet.
Minibøf
Jeg søgte på nettet efter andre kager, som ligner bøffer og besluttede mig for, at lave min helt egen.
Først brugte jeg noget rest-fondant til en prøvebøf....
Jeg synes det lignede en bøf godt nok til, at turde kaste mig ud i samme stil på en stor kage.

Jeg bagte en stor mudcake og fyldte den med tobleronecreme. Jeg havde begrænset tid, fordi jeg har det med, at beslutte mig for at bage i sidste øjeblik... host host....Derfor havde jeg ikke tid til mere fyld synes jeg.

Grillet bøf med salt og peber



Salt = krymmel, Peber = lakridspulver, Grillstreger = sort spiselig tusch, Marinade = kakao.
Bøffen blev spist. Den lå tungt efter alle de rigtige bøffer, men ikke desto mindre var den en succes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar